Bunga Falling

Monday, September 16, 2013

Lagi..dan lagi..

Memperkenalkan Reduze Weight Management Formula atau formula khusus bagi mereka yang ingin melangsingkan badan secara selamat dan sihat. Formulasinya menggunakan ramuan antarabangsa yang berprestij tinggi seperti Svetol dan Fit-NS dari Perancis, yang mana merupakan bahan aktif terkini yang paling top sekarang di dunia dan masih belum dipelopori di tanah air kita. Yang penting, keberkesanannya telah dibuktikan secara klinikal mampu membantu anda langsing tanpa perlu berlapar. 


Harga : Rm150.00

(Free Postage)

REDUZE berkesan kerana ia mampu mengurangkan selera makan, memberi rasa kekenyangan, membakar lemak dan membentuk tubuh impian secara sihat dan selamat
Informasi :

*  Tidak perlu menahan lapar

*  Tidak perlu pantang makan
*  Kesan yang terbukti secara klinikal
*  Kesan perlangsingan yang berkekalan
*  Lima pendekatan menyeluruh membuatkan Reduze™ berjaya dalam pengurusan kawalan berat badan.
* Membakar lemak, Menghalang penyerapan gula dan lemak, Membantutkan selera makan, Meningkat metabolisme dan Merangsang rasa kekenyangan.


Menggunakan bahan aktif berkualiti tinggi dan sangat unik dari Naturex, Avignon, Perancis dan Fytexia, Beziers, Perancis yang belum dipolopori oleh negara ini. Svetol, iaitu biji kopi hijau bagi meningkatkan keupayaan badan membakar lemak dan antara yang paling unik ialah ia mampu mencegah glycogenolysis (pemecahan glycogen). Fiit Ns pula ialah sejenis ekstrak buahan dan sayuran dari Mediterranean  yang telah dibuktikan secara saintifik mampu untuk mengurangkan saiz pinggul, pinggang, lemak abdomen. Ia juga bertindak meningkatkan metabolism dalam masa yang sama memberi kesegaran kepada badan.


Khasiat :

Lima pendekatan menyeluruh membuatkan Reduze™ berjaya dalam pengurusan kawalan berat badan. Membakar lemak, Menghalang penyerapan gula dan lemak, Membantutkan selera makan, Meningkat metabolisme dan Merangsang rasa kekenyangan.

Reduze, mencakupi keseluruhan langkah-langkah bagi melangsingkan badan dengan efektif :


Bahan Aktif :

Irvingia Gabonensis - Antara fungsinya adalah membantu meningkatkan leptin iaitu sejenis hormon yang dipanggil Hormon Kenyang. Ia juga mampu menurunkan glycerol-3-phosphate dehydrogenase sejenis enzim yang menukarkan gula dan karbohidrat kepada lemak.

Svetol - Asid Klorogenik berupaya untuk meningkatkan keupayaan badan untuk membakar lemak. Ia juga mampu untuk mencegah glycogenolysis seterusnya mampu untuk mengurangkan penyerapan glukos di usus kecil.

Fiit Ns - Polyphenols, sejenis ekstrak buahan dan sayuran dari Mediterranean yang mampu untuk mengurangkan saiz pinggul, pinggang, penurunan berat badan yang jauh lebih berkesan jika dibandingkan dengan Placebo. 

Aminoforte - lebih dari 90% adalah kandunagn protein. Ia turut mengandungi imunoglobulin, laktoferin, lysosyme dan faktor penumbuhIa mampu untuk memberi rasa kekenyangan, membina otot dan meningkatkan sistem imum.

Fibernox - Sejenis gabungan fiber. Bahan ini mampu menurunkan kolesterol, meningkatkan pembuangan lemak sebanyak 10% dan memberi rasa kekenyangan dengan mengikat lemak-lemak di dalam usus supaya tidak diserap sepenuhnya.

Stevia - Sejenis pemanis tanpa kalori. Mengandungi Steviol gilkosida untuk memberi kesan antioksidan dan antimikrob.

Ekstrak Ananas Comosus - Ekstrak buah nanas yang mampu untuk mengurangkan keinginana terhadap manisan. Ia juga bertindak sebagai antioksidan. 







No comments:

Post a Comment