Bunga Falling

Thursday, November 8, 2012

Matsa Keluaran Era Edar

Matsa adalah satu-satunya rumusan yang disediakan khusus oleh Prof. Dr. Hj. Azizan bin Ismail bagi tujuan menggiatkan aktiviti otak kiri dan sekaligus meningkatkan kepintaran pelajar dalam bidan pelajaran yang melibatkan fakta termasuklah Matematik dan Sains.
Menurut penyelidikan pakar neurosains Prof. Roger Sperry dan Prof. Robert Ornstein, otak kiri dan kanan mempunyai fungsi yang berbeza. Otak kanan berfungsi dalam hal-hal yang masih belum konkrit seperti aspek bentuk dan pola, manipulasi ruang, ritma dan apresiasi muzik, imej dan gambaran, imaginasi, khayalan dan sebagainya. Oleh itu, otak kanan digelar otak seni.
Otak kiri pula dikaitkan dengan hal-hal yang konkrit seperti bahasa, formula matematik, logik, nombor, analisis dan sebagainaya. Otak kiri juga digelar otak sains.
Matsa merupakan rumusan pemakanan berasaskan sains Homeopati yang berperanan merangsang aktiviti hemisfera kiri otak, terutamanya yang terlibat dengan proses pemikiran Matematik dan Sains.
Matsa digalakkan diambil bersama dengan Examo untuk memastikan keberkesanannya.
Kandungan : 30biji

 Khasiat Matsa

  • Merangsang dan mengaktifkan otak kiri yang terlibat dengan proses pengiraan, logik, menaakul dan pemadanan istilah.
  • Sesuai sangat dengan pelajar yang suka melawan, pelupa, selalu silap istilah, payah berfikir tentang timbangan, jarak, berat, kurang tumpuan dan malas.
Harga : RM40.00 WM/ RM45.00 EM
Kenapa perlu membeli dengan qasehcreation??
Murah berbanding dengan harga pasaran…
Boleh membuat pembelian yang banyak dengan harga borong…
Segala kos penghantaran akan di caj sebanyak RM8.00WM/RM10.00EM
Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk boleh menghubungi : 019-2299433/ qasehcreation@gmail.com

No comments:

Post a Comment